KHAI.MY
Bismillah ..

Assalamulaikum... dalam 3 hari lepas aku x de masa nak update blog dengan badan rasa x selesa, anak - anakku pula dah pandai main komputer ..hai jawap nyer aku lepas nie kene lar berebut x pun lari gi CC.. hehee.. Jumaat lepas Aku ,Zai Kesayangan Dan Anne Ada meting Luar biasa sikit ..meting biasa2 jer .. Mcm2 gak timbul .. Kesian gak aku Pada Zai kesayangan n Aky, mcm2 dugaan..mcm tu lar org bercinta .. ye tak .. Sabar jer Zai N Aky berbanyak lar doa ..semoga di panjangkan jodoh dan di murahkan rezeki .. Abg. Khai pun berdoa sama ..

Sabtu lepas aku 1 famili gi umah Zai kesayangan .. gi Tempah Baju raya . Baju Hero2 aku n Ibu nyer yang di tempah ..baju aku? Tak yah tanya lar ..baju tahun lepas ada lagi, itu pun aku x pakai sgt ..time sembahyang raya jer aku pakai lepas tu simpan lam almari .biar lamari yang pakai.. hehe .. Sampai jer kat umah Zai .. aku 1 famili di sambut mak Zai , mak Zai nie Peramah Dan suka berborak ..aku suka mcm tu .. x lar kekok sgt ..leh buat mcm umah sendiri .. wife aku berborak ngan mak zai sementara aku lak berborak ngan bapa dia ..semua ok n best . aku mungkin nak lepak lama sikit tp masa x mengizinkan ..anak aku lak yang sorang tu x sabar nak gi kenduri ..memang anak aku nie kaki kenduri pantang ada jemputan kenduri pasti dia org 1 dtg.. tak per gak sok nanti klu aku xder ker leh dia temankan ibu dia hehee.. dalam kul 1 kitaorang balik dari umah Zai kesayangan .. dan menuju ker umah org kawin ..suka anak aku ..aku tahu pasal dia pun pagi td, makan sikit jer ..



Dalam 2pm aku dah kat umah org kawin ..bukan jauh pun kira depan umah mak aku jer..aku kene lar pegi psl dulu masa aku kawin diorang lar tolong aku .. Lauk pun sedap2 gak ..ye lar tokey kantin sekolah and katering mesti sedap2 masakan dia .. lauk dia ayam masak merah, kuah kari dhal, rendang daging dan ada lagi tak tahu lak aku nak sebut ..

Ermmm sedap nyer..



Iqbal tgh makan ....


Darling aku makan ....

so ari tu (sabtu) lepas umah org kawin lepak umah emak jap.. dalam kul 8pm terus balik umah di jinjang Utara .. so ari ahad lepak umah pasal kain baju byk nak basuh memang ada aktiviti ari tu tp kitaorang cancelkan pasal nak lepak umah ..hero2 aku cam besa layan youtube citer power rangers .. sambil2 tu borak2 YM ngan Zai kesayangan .. rindu gak aku ngan dia .. so tunggu lar besok ari isnin ... arios..



2 Responses
  1. eiFazaTuL Says:

    thnx abg khai coz mmahami zai...
    insyaallah ade jodoh x kemana...
    zai trima ape yg org buat kt zai tp smpai 1 mase zai akn angin gak coz zai ni angin skit..nmpk jer lmbut...


  2. eiFazaTuL Says:

    fmly bahagia..pg jln2 wktu cuti...
    makin tembam la iman nnt...hehehe...xpe nnt bleh gusti dgn ayah dia...