KHAI.MY
Bismillah ...

Sudah 3 hari aku x dapat nak update blog nie .. Semalam cuba jugak nak updatedkan tetapi suasana opis yg bising pasal tingkat bawah sibuk ngan renovation , jd idea tu dah hilang.. ingat kan nak sambung malam tetapi keadaan fizikal x mengizinkan ... alhamdulilah malam nie sempat jugak curi masa sikit sambil hero2 aku nengok kartun .. Pagi aku masuk opis awal dalam kul 8.10am, aku nampak Zai kesayangan aku dah masuk keje..al-maklumlah semalam cuti ..malam lak aku dengar dia gi date ngan Zacky .. tapi pepehal abg. khai Rindu ngan ko psal ko x de semalam ... ari ni keje boring pasal bos aku abg. radhi N dia punya org kuat datang Cik. Ayu N En. Zacky .. tah apa dia buat tah aku pun x tahu ..mungkin ada hal kot nak settle .. diorang lepak kat opis 1 hari .. aku hari ini cuma gi pudu raya jer lar nak settle Ayu punya tiket bas .. citer pasal pudu raya nie fuhh x der berubah langsung sama macam dulu gak ( nanti akan aku cerita kan )... tetapi suasana dia nampak seram sikit dan menakutkan .. mungkin aku perasan jer kot ... pasal dah lama aku x gi sini ..settle jer kat pudu raya aku terus balik opis ..dan beri tiket pada ayu ...
aku nampak Mr. Nick dan Zacky baru balik dari trip tengok mesin cutter ... letih nampak nyer ..
Hari nie aku nengok masing yang x der keje , buat 2 keje ..hahah sama lar ngan aku. Tapi hari ini badan aku rasa lain mcm sikit ..panas dalam kot .. ye lar mulut aku pecah2 .. sebab 2 aku rasa mcm letih jer ... tp yang aku perasan , aku kuat minum air tapi x per sok aku makan vitamin untuk menyihat balik badan aku nie yang memang nampak sihat .... so ari nie x der citer yang menarik, nak karoke ngan Zai kesayangan aku pun x leh . Anne sibuk ngan keje dia .. Zack ari nie cuti tp dtg gak opisse kejap dia bawak aweks dia kate nyer nak nengok kucing .. Ayu aku nengok sibuk ngan abg radhi ... buat ape tah depan komputer ..mcm kira kira lost n profit juta2 jer ..Aky besa lar org suruhan kene paksa datg ..kesian lak aku nengok dia ..aku ? 6.30pm aku balik .. malam jumaat ..malm beribadat ..hehe
2 Responses
  1. eiFazaTuL Says:

    dlu stiap mnggu zai trun pudu..coz mlaka - pudu...xbest la sna...knape dorg xbuat yg baru erk...letak la air cond kn slesa skit..


  2. eiFazaTuL Says:

    cuti pn zai duk uma boring gler..asyik tingt kt abg khai ksyangan jer..hehe...smlm dh la line xclear myirap btul...