KHAI.MY


..Hari ni aku aku kene pegi The Mall .. bos aku suruh amik barang kat AnC , Borang D dan Tambah branch ..x salah aku kat Pandah Indah Branch 2 . Banyak memori aku kat sana especially Mc donalds The Mall . Tempat tu lar aku mula2 kerja dalam 1992 , byk member yang aku ingat kak paridah, rosli , jerome, azura , miza , faezah, robbin, kak june , bang mail byk lg tp aku x ingat ..klu jumpa aku ingat lar.. aku ronda 2 sekejap kat the mall .. byk dah berubah .. dulu aku ingat lagi .. the mall ni lar tempat tumpuan org 1 kl .. sebut jer nak lepak mana mesti perkataan the mall tu x lepas ..tapi skg dah tiada, mungkin peredaran zaman .. zaman dah berubah byk shoping kompleks dah tumbuh macam cendawan.. sesetengah tu dah sampai tahap bandar atau mega mall ..bagi aku memori the mall adalah yang terindah .. kenangan tetap kenangan, biar lar dia segar dalam memori aku .. aku akan ingat sampai bila 2 ta'kan aku lupa Mu The Mall ...
1 Response
  1. AnNe Says:

    The Mall dekat dgn PWTC kan?..Anne penah p c2..hehehe