KHAI.MY
Semalam Hari sabtu off day aku keje .. cam besa bangun awal Solat subuh dulu ..pas tu x de nak wat ape aku sambung balik ..org ckp lepas solat x leh tido .. tp aku belasah jer ..penat . bangun dalam kul 9.30 am anak2 aku kejut .. suruh bangun hahaa.. gelak lak aku pagi tu tapi seronok tengok anak2 aku gembira pagi nie ..aku tahu diorang nak berjalan .. pagi nie b'fes best . nasi goreng dan sambal sardin + telur goreng dadar.. sambil tu sempat chat ngan Anne kesayangan aku .. sian dia selsema .. mungkin anti bodi dah kurang dan x kuat .. byk 2 lar berehat Anne. Tgh hari sikit isteri aku ajak gi pasar jap ada brg dah habis, nak memasak pun x leh .. ok . So petang tu aku bawak lar bebudak nie gi FRim ..nak amik udara oksigen ..pasal anak aku yang sulung tu kerap batuk2 ..jd aku bawak lar diorang kesana .. seronok diorang .. kat sana x lama dlam sejam dua pasal aku nampak diorang dah lembik nak tido .. Malam nie x de badminton ..so lepak sikit aaa .. leh tido awal pasal sok nak keje ..... bye ..
1 Response
  1. AnNe Says:

    Ye kot antibodi xkuat..tp xpe..Anne akn bykkan mkn VIT C + buah2an..utk mengembalikan antibodi dlm bdn..