KHAI.MY
Salam Semua .... Pepagi lagi ada sibuk skit... tolong darling ngan mak aku siapkan barang2 untuk anak sulung aku nak sambut hari jadi dia kat sekolah . Ada mee hoon, Kek N ada barang yang siap bungkus mcm gula2 dan air kotak , semua dalam 36 bungkus .. aku pesan ngan darling aku masak lebih sikit mee hoon tu, aku nak sedekah sikit kat member opis bagi makan ..ni jer yang termampu abg. khai sedekah untuk korang .. so aku pun tapaw mi hoon 2 ..dah janji ngan Anne nak bawak mee hoon Ari nie ..pesan dah ngan dia jangan B'feast dulu .. oh yer Zai kesayangan aku tu juga masuk keje ari nie, semalam dia cuti . Aku happy tengok diorang ari nie , semua ceria .. Anne pun aku tengok dah ceria ,senyum dan ketawa ..aku rasa kes semalam dah settle lar tu alhamdulilah Anne pandai awak control masalah , ..abg khai kagum ngan ko .. Zack ? Hari nie dia cuti .. so hari nie x gi mana2 pasal ari hujan .. apa lagi layan you tube aaa ....
0 Responses