KHAI.MY
Bercerita sikit pasal Zack .. Staff Prinzt Charming .dia nie keje dia pereka grafik ..mcm 2 gambar dia buat bagi aku dia ni ok... cuma dia ni suka layan muzik - muzik yang membingitkan telinga( sorry aa zack aku harap ko paham) ..aku dulu pun layan jugak muzik macam ni, tension jer layan..tension jer layan ... tp sampai bila ?.. ari tu beg dia hilang , (dalam beg tu ada Laptop siap ngan Chager skali N H/P) , letak atas motor asal nyer nak cucuk dinding kuar duit tp yer lar malang x berbau sian ko zack, mungkin ada hikmah di sebalik hilang yer beg ko tu.. 2 , 3 hari nie muka dia nampak mcm ada masalah lg .. rupa - rupanyer masalah org bercinta , cinta sekerat jalan .. bg aku itu besa .adat orang bercinta..aku cuba bg nasihat yang terbaik .. sperti pengalaman aku dulu ..cuba bagi pandangan yang terbaik buat diri ko zack .. ko tu muda lagi zack .umur baru 21 tahun masih jauh lagi perjalan ko zack ... ta'kan psal pompuan ko terus lemah ..jiwa ko lemah keje ko lemah segala2 nyer lemah ..ko bukti kan pada dia tanpa dia ko boleh berjaya .. itu nasihat aku pada ko .. aku rasa ko patut berubah lar zack .. di sekeliling ko masih ramai lagi yang lebih teruk dari masalah ko ... ko pikir lar sendiri ...
2 Responses
  1. AnNe Says:

    Mari kite sama2 doakan tuk Zaxk..


  2. eiFazaTuL Says:

    mcm ni la abg yg b'tnggung jwb...bg nasihat wktu adk2 tgh susah...