KHAI.MY
Macam biasa pagi ni 5.30am dah bangun, mandi n Sembahyang subuh .. 6.45 terus hantar anak2 ke rumah nenek dia ... cam biasa jugak aku dan bini kesayangan naik motor gi keje ..aku rasa moto aku nie ada problem sikit mungkin tayar dia kempis kot ..siapa berat aku ker or .... haha gurau jer jangan le marah ye Sayang .. Sampai Midvalley ingat nak breakfeast sama tp pikir2 x payah lar ..lain kali jer lar darling aku kata, aku paham dia byk keje nak buat .. bagi aku ok jer ... sampai Printz Charming kul 8.05am ..huii awal nyer satu rekod untuk peon macam aku nie ..biasa despatch dtg lambat, buat macm opis tu mcm di punya jer ..tp aku lain aku ada wawasan ..waahh ... masuk jer nampak nick. Mr. nick nie klu dia keje mesti masuk awal nyer pasal nak rebut paking kat bwh .aku rasa sebelum subuh dia dah sampai kot hehehe ... lepak jap kat opis ..tekak lak rasa macam nak makan nasi lemak .. oh ye teringat lak nasik lemak yang Anne beli kat kedai makan RN 2 .. sambal dia bau dia mengancam .. aku ingat aku sorang jer lar yang mengidam nasi lemak ANne 2 rupa 2 tanpa di sangka MR. Nick pun mengidam gak hahaha ... so dengan mengidam nyer aku pun turun beli ..nick kirim jer pasal dengar aku gi kedai RN . sampai jer kat RN aku tengok nasi lemak nyer dah abis ..aisey kecewa . nak cancel kang jalan dh jauh dah nie .. jd aku tapaw jer lar yang dah siap bungkus daun pisang ahh belasah jer lar ... nasi lemak nie pun boleh tahan jugak . pastu Zacky datang ..aikk ter kejut gak aku .
aku ingat lain kali suruh anne je lar yang beli .. boleh nyer Anne.. sayng ko Anne.. aku tengok schedule pagi nie yang masuk awal Nick N Zack ..Zack mana? ahh jgn buat hal dh lar .. anne dah sampai bawak kuih muih ... 10.30 am ..aku kuar ada keje despatch ,ada 2 job satu kepong (art co), 1 lagi Doco. Print .. . aku gi kepong dulu aa .. jumpa Ms . Chong .. aik lama x datang kata ms. chong ..orgnye ok peramah biasa lar org berniaga .. settle job kat kepong ..terus pegi Docu. Print kat Phellio Damansara .. sampai jer Phellio .. aku ingat nak parking Cagiva aku kat dalam ..ok lar tapi mesti kene bayar parking RM1 ..tp malang yer 1 haram singet pun aku x der .. hampeh. Aku park moto kat bawah ..so cari mana lar doco. print nie alamat dah betul ... aku check balik alamat yang di beri nick tadi , alamak salah pulak nampak mcam alamat tu betul rupa nyer philio tu ada 1 dan 2 , rupa nyer yang aku masuk tu phillio 1 ..hampeh 2X ... ok dgn tenang ye pegi lar ke sana ..so jumpa lar doco.print 2 .. DOCu. Print - Sebuah Company Photostat .. korang buleh lar nak photostat apa ajer ..yang besar ke yang kecik semua dia ada ..kira bapak photostat mesin tu pun dia ada .. tp yang aku nyampah ngan diorang nie company besar .. cover plastik xde .. dah print dia surh aku pikir cam ner nak buat cause dia x supply plastik cover ..apa daa punya company ..cam besa aku guna skill yang ada ... aku minta plastik biasa yang besar punya ..haaa dah settle ... so terus balik opis . masuk jer opis aku nengok zack dah ada , kate nyer bangun lambat ..ok lar ..alhamdulilah hidup lagi ko zack ... so cam besa dah masuk opis up date blog aaa ...hahhaa...
0 Responses