KHAI.MY

Bismillah...

Salam semua .. lama gak aku x up date blog .. maap semua kerana menunggu .. cerita dari aku .. mcm 2 gak story tp kali ni aku story pasal pose nie dah masuk 15 hari dah ..

Seperti besa masuk jer bulan pose ..malam tu aku dah start tarawih dan niat untuk sebulan pose ..alhamdulilah semua bejalan lancar cuma badan rasa x sedap sikit pasal demam n mulut pun pecah2 ..tp bg aku itu dugaan di bulan pose ..

tempat keje cam besa ..semua berpuasa kecuali zax lar kekadang tu xleh nak tahan dugaan ... tp aku percaya dia tetap sabar n berpose seperti org lain .. 

Kejutan berlaku pada opis aku ..Zai kesayangan aku tu resign ..dah dapat keje lain ..aku plak rasa mcm sedih sgt dia blah mcm x dapat nak terima ..kenapa haaa.. ? tp x per lar seperti yang aku nasihat kan kat diorang ..kiter nie keje nak ada peningkatan dari segi minda dan gaji .. klu bagus apasalh nyer cari pengalaman ..  

so ada lagi 15 hari nak raya .. Masa nak pikir raya lar pulak .. arios ..

0 Responses