KHAI.MY
Bismillah ..

Salam semua .. Cerita kali ini Pukau .. (Manderem) ..apa pandangan korang semua .. kira aku ada satu pertanyaan lar ..kenapa perlu buat mcm tu ? nak dapat apa ? . aku ada sorang member dia ckp dia dah terkene manderem ..kisah dia mcm ni .. dia da berkawin ..rumah tangga dia cam org lain juga ada pasang surut paham2 jer lar kan . satu hari tu dia tergerak lar nak cari member kat internet .

Jd dia dah berkenalan satu minah nih jauh di seberang .Bg dia mula just nak kawan2 jer .tp minah tu lak pehh jaga dia mcm mak we tu .. bermula lar episod bersms . ber YM dan apa saja . Tp yang pelik nyer tak pernah berjumpa mahupun bertentang mata. sekadar YM dan Emial jer .. ok lar .

satu hari minah nih buat hal .. cuba nak berselindung dan lari2 ..kira mcm main2 hati org lar ..member aku duk lar suka rasa mcm bercinta lar tp minah tu lak buat 2 lari lak . kesian gak member aku nih aku tegok ..ye lar mcm org terhegeh2 kat minah 2 .. minah tu lak mcm xder perasaan langsung. Aku pun rasa mcm panas gak lar .. klu dah tahu nak kawan2 biasa jgn lar duk feeling2 ngan member aku nih .. tengok apa dah jadi , angau dah member aku nih ... Kesian .

so aku pun tanya satu kakak nih, dia nih kira pandai berubat org.. so aku bagi lar maklumat ... nama pompuan tu nama member aku dan sintom2 pada member aku .. terkejut aku, kakak tu ckp member aku kene manderam ..pehh kenapa lak jadi cam tu.. so kakak tu ckp lar dulu dia pun main gak benda ni ..saja nak kene kan lelaki untuk kepuasan diri ..pehh ada plak cam tu.. boleh jadi angau lelaki tu rol kata kakak tu .. aku tanya leh ke org tu kat seberang , member aku tu kat sini .. kakak tu ckp apa x leh yer , hanya sebut nama pastu baca mentera sikit dah jadi ..waoww terkejut aku, selama nih aku x perasan .. so kakak tu buatkan lar air penawar bagi member aku tu minum ..
Pertanyaan aku skg ni.. baik lelaki atau perempuan.. kenapa nak buat cam tu sekali ? Suka2 ? dapat apa ? buat rosak rumah tangga org .. nak bermegah kata org kata awak tu menarik ..apa lar ..tak takut ker pada tuhan .. cuba lar cari benda yang berfaedah ker ? tu lar manusia nih lain apa org kata rambut sama hitam ..hati lain2 . apa nabil kata LU PIKIR LAR SENDIRI ..
0 Responses