KHAI.MY
Bismillah ..

Salam semua, ari aku nak citer pasal semalam punya kes .. aku ada sorang member kat borneo, perempuan sebaya aku gak ..aku kenal dia dalam alam siber .. ok lar aku pun seronok gak kawan ngan dia ... aku kira kawan ngan dia dah 8 bulan, x pernah berjumpa ..tp semua story dia aku tahu sikit 2 lar.. tp semalam aku rs kecewa sgt dia nie kenapa ? dia kata x der mood .. ok lar aku pun x berapa kisah sgt mungkin dia sibuk ngan kerja, famili member opis . tp ngan aku? aku nie cuma member yang x pernah jumpa, cuma talk to email, YM, sesekali tu call ..bab call ni mungkin hari2 aa .. tp xkan aku skali terlibat ngan mood dia.. ishh pompuan2 .. siap ckp selama ni email aku dia x suka baca .. aku klu da cakap cam tu ok lar .. sakit gak hati aku .. x per lar org dah x sudi aku cari org yang sudi .. yang aku pikir kenapa jadi cam tu .. kenapa x der mood .. ?

Tapi walau x der mood pun ker apa ker .. kalau boleh kawal sikit , ingat apa kita nak ckp , jgn sampai hati org terguris oleh sebab cakap2 kita ..klu x der mood just ckap jer .. awak saya tkder mood nie jgn kacau saya sekejap leh x ? .. so kita paham .. mana yang x paham tu cari nahas lar kan .. pepehal pun pada darling kesayangan tu kurang2 kan lar xder mood tu yer.. ok arios ..
0 Responses