KHAI.MY
Bismillah...

Selamat Hari Raya .. Kepada Famili Dan member semua , dah lama x update blog. Bukan apa , sibuk campur lak ngan maleh kan .. apa2 hal pun Selamat Hari Raya lar ..

Tahun ni aku beraya kat Miri Sarawak kg . wife aku tanggal 27/9/08 aku dah gerak kul 7.25am dari air port Lcct sampai Ke airport Miri dalam kul 9.45am ..masa tu aku demam campur lak ngan sakit mata .fuhh byk tul dugaan ..tu lar tp aku tetap sabar .. tp lap gak pose .. psl aku dah tak tahan sgt dah , mata aku sakit.. aku lepak sana dalam 1 minggu ..kira aku pose + sambut raya skali lar kan .. Famili wife aku ni org bugis , jd aku sambut raya dalam suasana bugis.. kuih dia x byk cuma makanan keperluan diorang mesti ada mcm kita kat sini ada lemang , ketupat . mcm diorang lak ada burasak dan semestiyer setiap rumah ada kek . x kira la kek apa, kek coklat , kek buah dan mcm2 lagi . setiap rumah yang aku pegi mesti ada . Suasana meriah bila raya, melawat jiran2 melawat sedara2 kira bagi aku ok lar memang best . x macam aku di kl. duk umah jer tengok TV.

pepehal pun SELAMAT HARI RAYA .
1 Response
  1. AnNe Says:

    akhirnye abg khai update juga blog ni..yeyeyeye..